Прізвище, ім’я, по батькові | Зубкова Наталія Олександрівна
|
Рікнародження | 07.06.1976 р.
|
Освіта | Вища, Слов’янський педагогічний університет |
Посада | Вчитель англійської мови
|
Який предмет викладаю, в яких класах | Англійська мова 9-11 класи |
Педагогічний стаж | 20 років 4 міс. |
Атестація
| 2012 р.- встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» 2018р.-встановлена кваліфікаційну категорію « спеціаліст І категорії» |
Час і місце проходження курсової перепідготовки | ЗакІн. ППО,курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови, листопад-грудень 2012 рік; |
| Закін.ППО,курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови,березень-квітень 2017 рік |
| Закін.ППО,курси підвищення кваліфікації для категорії: заступники директорів з виховної роботи, квітень 2020 рік Закін.ППО,курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови, вересень 2022 року |
Діагностична карта
№ | Основні напрями діяльності вчителя | Потребує методичної допомоги | На Достатньому рівні | Заслуговує на увагу | |||
адміністрація | вчитель | адміністрація | вчитель | адміністрація | вчитель | ||
1 | Комплексне планування виховання, навчання розвитку учнів |
|
| + | + | ||
2 | Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу | + | |||||
3 | Методи активізації пізнавальної діяльності |
| + |
| |||
4 | Особистісно зорієнтоване навчання | + |
| ||||
5 | Оптимальний вибір типу і структури уроку |
| + | ||||
6 | Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення |
| + | ||||
7 | Гуманізація стосунків з дітьми |
| + | ||||
8 | Робота з обдарованими дітьми | + |
|
| |||
9 | Ступінь впливу вчителя на учнів | + | |||||
10 | Нестандартні форми уроку | + |
| ||||
11 | Використання принципів нових технологій |
| + |
| |||
12 | Науковий рівень викладання предметів. Основні напрями діяльності педагога. |
| + | ||||
13 | Самоосвіта | + | |||||
14 | Ведення шкільної документації |
|
| + | |||
15 | Курсова перепідготовка, виконання до- і після курсових авдань |
|
| + |
Інформація про результативність фахової діяльності
2018- 2023 н.р.
Зубкової Наталії Олександрівни
учитель англійської мови, І категорії
Таблиця 1.1
Навчальні досягнення учнів
№
| Навчальні досягнення учнів | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 |
1 | Результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів (% якості) |
62%
| 67% | 70% | 74,3% |
|
2 | Результати зовнішнього незалежного оцінювання та річного оцінювання (оцінка за окремою методикою) | Х | Х | X |
X
|
|
Таблиця 1.2
Досягнення учнів (1-3 місця в олімпіадах, конкурсах)
№
| Участь в олімпіадах, конкурсах | Шкільний рівень | Районний (міський) рівень | Обласний рівень | Всеукраїнський рівень | ||||||||
Рік | Результат | Прізвище, ім’я учня | Рік | Результат | Прізвище, ім’я учня | Рік | Результат | Прізвище, ім’я учня | Рік | Результат | Прізвище, ім’я учня | ||
1 | Предметні олімпіади | 2018-2019 2021-2022 2022-2023 | І місце ІІ місце І місце ІІ місце ІІІ місце І місце ІІ місце ІІІ місце | Чернікова А. Правдівцева О. Кудров М.,Холодна К. Шульгіна П. Мірзаєв І. Кудров М.,Мірзаєв І.,Шульгіна П. Задума Д. Довбиш В. | 2022-2023 |
ІІ місце | Кудров М. |
|
|
|
|
|
|
2 | Конкурс МАН |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | Учнівські конкурси (згідно з єдиним обласним реєстром) |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2019-2020 | І місце | Зубков А. |
4 | Інші творчі конкурси (змагання) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 1.3
Особисті досягнення педагогічного працівника
в професійних конкурсах (переможці, дипломанти, призери тощо)
№ | Участь у фахових конкурсах | Шкільний рівень | Районний (міський) рівень | Обласний рівень | Всеукраїнський (міжнародний) рівень | ||||
Рік | Результат | Рік | Результат | Рік | Результат | Рік | Результат | ||
1 | Всеукраїнський конкурс «Учитель року» |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | Обласний конкурс «Кращий працівник року» |
|
|
|
|
|
| ||
3 | Участь у творчих конкурсах (вказати) |
|
|
|
| 2020-2021 | І місце "Спорт-за ради життя" |
|
|
Таблиця 2.1
Підготовлені методичні матеріали
№ | Види методичних матеріалів | Рік | Вид роботи, назва | Розгляд та затвердження методичною радою (№ протоколу, дата) | |||
Шкільний рівень | Районний (міський) рівень | Обласний рівень | Всеукраїн-ський/ міжнародний рівень | ||||
1 | Програми авторських курсів у системі неперервної освіти |
|
|
|
|
|
|
Програми курсів варіативної складової навчального плану |
|
|
|
|
|
| |
Науково-методичні комплекси, дидактичні матеріали, медіатеки |
|
|
|
|
|
| |
2 | Укладання підручників (у тому числі у складі авторського колективу) |
|
|
|
|
|
|
Укладання методичних посібників (у тому числі у складі авторського колективу) |
|
|
|
|
|
| |
3 | Наукові праці |
|
|
|
|
|
|
Статті у виданнях ВАК |
|
| |||||
Виступи на науково-практичних конференціях |
|
| |||||
4 | Інші матеріали (вказати) |
|
|
|
|
|
|
Участь працівника в розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду
№ | Форми | Вид досвіду (визнаний або власний) | Рік | Назва (тема) | Шкільний рівень | Районний (міський) рівень | Обласний рівень | Всеукраїнський (міжнародний) рівень |
1
| Експериментальний дослідницький майданчик |
|
|
|
|
|
|
|
Авторські курси в системі неперервної освіти |
|
|
|
|
|
|
| |
Педагогічна майстерня, майстер-клас |
|
|
|
|
|
|
| |
Творча група |
|
|
|
|
|
|
| |
Школа молодого вчителя, наставництво |
|
|
|
|
|
|
| |
Семінари, круглі столи тощо | Доповідь | 2019 | "Викладання англійської мови в середній ланці" | + |
|
|
| |
Інші форми співпраці з методичними службами та педагогічним загалом |
|
|
|
|
|
|
| |
2 | Участь у роботі журі фахових (творчих) конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних матеріалів |
|
|
|
|
|
|
|
3 | Реалізація соціально-педагогічних проектів, програм |
|
|
|
|
|
|
|
4 | Інші види роботи |
|
|
|
| Член жюрі щодо перевірки олімпіадних робіт |
|
|
Таблиця 2.3
Інформація про апробацію методичних розробок працівника
№ | Апробація та (або) розповсюдження досвіду роботи | Рік | Тема | Шкільний рівень | Районний (міський) рівень | Обласний рівень | Всеукраїнський рівень | Навчальні заклади, які взяли участь у апробації, педагоги, які використовують досвід |
1 | Власні методичні розробки педагогічного працівника, що проходять апробацію, або розповсюджуються |
|
|
|
|
|
|
|
Рівень професіоналізму
№ | Параметри вимірювання | Базовий рівень | Достатній рівень | Ґрунтовна компетентність | Високий рівень, ініціатива, творчість |
1 | Результати тестування з визначення фахової компетентності |
|
| + |
|
2 | Результативність підвищення кваліфікації (за кредитно-модульною системою) |
|
| + |
|
3 | Результати самоосвіти в міжатестаційний період (за результатами тестування, співбесіди) |
|
| + |
|
Таблиця 5
Додаткова освіта
№ | Напрямок діяльності | Відмітка |
1 | Проходження курсів спеціалізації з інших предметів |
|
2 | Наявність другої вищої педагогічної освіти | Донбаський державний університет ,м.Слов'янськ Донецький інститут соціальної освіти |
3 | Навчання в аспірантурі |
|
4 | Наявність наукового ступеню, вченого звання |
|
- Підвищення кваліфікації
- Зубкової Наталії Олександровни, заступника директора з ВР та учителя англійської мови
- Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2
- за період 2018-2023 роки (вебінари,семінари тощо)
2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | Всього |
24 | 37 | 100 | 64 | 162 | 387 |
Немає коментарів:
Дописати коментар